sábado, 24 de diciembre de 2011

22/12/11 – Resolem els nostres dubtes!


Al novembre, l’Eduard ens va encomanar una tasca (tasca 4) per tal d’incorporar elements en el disseny del nostre Bloc de l’assignatura Alfabetització Digital. Des d’aleshores, jo ja havia anat realitzant alguns punts d’aquesta tasca de manera autònoma, però d’altres encara no els havia arribat a fer perquè ben bé no sabia què era el què se’ns demanava.

Aquesta sessió, doncs, m’ha servit per resoldre aquells dubtes que se m'havien generat i ara ja sé com puc afegir al meu Bloc elements que afavoreixen el disseny del mateix: he après a endreçar la informació lateral que apareix en el Bloc, des de la més utilitzada (a la part superior, com ara les etiquetes de cada entrada), fins a la de menys utilitat, tot i que sigui igualment necessària (a la part inferior, com ara els seguidors que segueixen el meu Bloc); també, he après a enllaçar adreces web d’interès, vídeos vinculats al tema que tracto, altres Blocs, etc...

Jo considero que el Bloc és una eina que ha de presentar-se de manera atractiva a la vista i que, a la vegada, ha de ser el màxim funcional possible, ja que es tracta d’un recurs personal, però, alhora, d’un recurs que és per a compartir amb els visitants d’aquesta pàgina. Així doncs, és necessari organitzar la informació i vetllar per la recerca de l’espectador del Bloc el qual visita.

No hay comentarios:

Publicar un comentario